Post by lumalorbworlrea on Feb 28, 2022 22:40:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Temple Run ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Temple Run IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa monia avaimia ▞▞▞
▞▞▞ Temple Run 2022 version ▞▞▞
Pidän tästä sovelluksesta. Tässä on myös vinkki mainoksista eroon pääsemiseksi. Pelasin pelejä lapsena. Ja rakastan sitä edelleen tähän päivään asti. Sammuta Wi-Fi myös päästäksesi eroon mainoksista
Ihan ok vain että kun kääntää puhelinta pystyis kerää rahaa reunoilta niin ei oikein toimi muuten hyvä c:
Kaiken kaikkiaan ok. Nautin pelaamisesta, mutta ongelmia on. Mahdollisuus katsoa mainosta jatkaaksesi näkymistä on vitsi. Jos painan ei, minun on silti katsottava mainos, jotta voin yhtä hyvin katsoa sen jatkaakseni näkymistä. Ylösnousemuksen tavoitetta ei myöskään voida saavuttaa, koska on mahdollista katsoa mainosta jatkaakseen näkymistä. Sitä ei voi käyttää, eikä mainos toimi tavoitteen saavuttamiseksi.
Mukava päällä.
Poistin asennuksen, koska se kysyy, haluatko katsoa mainoksen... Sanoin ei ja se toistaa sen joka tapauksessa. Jos aiot kuitenkin pelata sitä, miksi kysyä. Se ei myöskään ole mainos aina silloin tällöin, se on pitkä ja äänekäs mainos jokaisen ajon jälkeen. Olen ollut pitkään pelaaja, mutta en voi käsitellä kaikkia mainoksia.
Kaikki on hyvin, mutta minun on poistettava Internet käytöstä aina, kun pelaan tätä peliä mainosten takia.
Temple Run 2 | Android Help
TODELA. PASKS PELI SAATANA
Paras peli, jota olen pelannut vuosia, nyt on todella hauska haaste yrittää saavuttaa tavoitteesi.
Temple Run Arcade hei
Street Racing 3D Poygalar uow
Se joka on suomentanu ton tekstin pitäis lyödä sanakirjalla sitä päähä
Jos sanoisin että toimii valahtelisin
Mulla on xcover ja se ei kuumene tätä pelatessa
Temple Run อาร์เคด pmnf
Aivan liian raskas tälle paskalle Defylle. Vaikutti ensimmäisen suoran perusteella.
Tää itseasiassa on ERINOMAINEN PELI. Sairaan hyvä. Mut pitkäsen lagittaa. Peli piti poistaa ja asentaa uudelleen koska Se ei millään avautunut. :/
Inhoan todella tätä peliä, erityisesti grafiikkaa. Temple run OZ oli paras ja se oli myös useita vuosia sitten!
Temple Run Arkade mfp
Tämä peli on liian terveellinen ja ajaton Rakastan tätä peliä niin paljon ja se ilmestyi kaksi päivää syntymäpäiväni jälkeen, joten se on myöhässä syntymäpäivälahja, lol, sano se taas kerran, minä rakastan sitä, mutta grafiikkaa, jota en rakasta, vihaan uutta päivitystä. vanha grafiikka ja yleensä koko peli oli mahtava, sitten se päivitettiin, eikä se ollut niin erikoinen
Eihän tätä voi enää pelatakaa, ku pätkii koko ajan. Muuten kyllä loistava peli.
Toimii ilman lageja, hauska peli
Peli on kiva mutta ei välillä toimi esim. Kosketus on huono
Se on hyvä sovellus, mutta annan sille kolme tähteä, koska se roikkuu puhelimen
Ennen oli hyvä täyttää vähän aikaa, mutta 30 sekunnin mainoksen katsominen jokaisen pelin jälkeen on vähän liikaa.
On hyvä
Siis, erittäin hyvä. Tää on mun paras peli mulla on ollut. Harmi kun mä en voi Ladata tätä mun kännykkään
paska
Rakastin tätä peliä ennen! Mutta koska he ovat lisänneet kaikki lisäykset, peli on paljon huonompi! Sinun on katsottava mainos jokaisen juoksun jälkeen. Ei kiitos. Poistettu.
Se on hyvä peli, mutta joskus se jumittaa
Tämä on erittäin hyvä peli
Vihaan sitä, että sinun täytyy kallistaa puhelinta. SE FRIKIN ÄRSYTTÄVÄÄ!!!
Rehellisesti sanottuna liikaa mainoksia. En muista sen olleen tuollaista, kun pelasin sitä lapsena. Voisin hyväksyä joskus, mutta kun se on joka ikinen kerta kuolemasi jälkeen, se vain pilaa virtauksen ja sen hauskuuden
Ihan paras peli parempi kun 2
Aivan liikaa mainoksia, sain yhden jokaisen kuolemani jälkeen. Se on hyvä konsepti, mutta hallinta on huono. Aina kun yritin kääntyä, se ei kääntynyt, joten tein
Buu